Ciągle nie wystarcza Ci pieniędzy na drobne przyjemności? Musisz ich sobie odmawiać i pozostaje Ci jedynie nadzieja, że Twoja niekorzystna sytuacja kiedyś się odmienieni. Zamiast bierne czekać, zacznij już dziś działać. Istnieje wiele sposobów zarabiania w Internecie, które nie wymagają od Ciebie wiedzy, umiejętności ani doświadczenia. Jednym z nim są ankiety online wypełniane z poziomu panelu internetowego. ...
czytaj dalej...

Badania satysfakcji klientów online

Skuteczne poznanie potrzeb, myśli i oczekiwań naszych klientów ma zwykle ogromne znaczenie w kontekście pomyślnego prowadzenia biznesu. Nie inaczej jest w przypadku przedsiębiorstw działających w Internecie, a skutecznym narzędziem umożliwiającym pozyskanie tych informacji pozostają aplikacje do ankiet....
czytaj dalej...

Analiza konkurencji pomoże Ci być o krok do przodu

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że sukces Twojego przedsiębiorstwa jest w ogromnym stopniu uzależniony do działań podejmowanych przez podmioty konkurencyjne. Co z tego, że sam zainwestujesz ogromne środki w promocję czy opracowywanie nowych patentów, jeżeli inna firma zrobi to szybciej i lepiej od Ciebie. Wtedy możesz stracić swoich obecnych Klientów, a także możliwość pozyskania nowych w przyszłości. Jakie zatem jest rozwiązanie w takiej sytuacji? Odpowiedź na to pytanie uzyskasz dzięki lekturze naszego artykułu....
czytaj dalej...

E-dokumentacja medyczna w prowadzeniu przychodni

Aplikacje medyczne na potrzeby ośrodków zdrowia
Prowadzenie przychodni medycznej czy szpitala to naprawdę ogromne wyzwanie. Zapewnić trzeba nie tylko profesjonalny personel, ale również zatroszczyć się o bezpieczeństwo dokumentacji, płynny przepływ danych oraz wygodne ustalanie terminów. Obecnie coraz mniej placówek medycznych decyduje się robić to wszystko ręcznie. Technologia informatyczna dotarła również do polskiej służby zdrowia. Dzisiaj aplikacje medyczne to absolutna podstawa, bez której naprawdę trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie jakiejkolwiek placówki służby zdrowia....
czytaj dalej...

Organizacja badań obserwacyjnych

Z każdym rokiem przybywa realizowanych badań obserwacyjnych, klinicznych, edukacyjnych i epidemiologicznych. Nie tylko są one przeprowadzane dla firm komercyjnych i koncernów farmaceutycznych, lecz także ich realizacją zajmują się niekomercyjne, publiczne ośrodki naukowe. Wszystkie badania posiadają bardzo zbliżone do siebie etapy przygotowawcze oraz realizacyjne. Proces przygotowawczy badania obserwacyjnego rozpoczyna się określeniem dokładnej próby badawczej, czasu trwania badania, przygotowania metodologii badawczej. Kolejnym krokiem jest zawiązanie ścisłej współpracy z jednostką medyczną, a firmą badawczą, w celu realizacji badania obserwacyjnego. Właściwe badanie przeprowadza się z udziałem grup respondentów w klinice lub szpitalu. Końcowymi etapami procesu jest m.in. przygotowanie danych do analizy statystycznej, medycznych analiz statystycznych, a następnie opracowanie raportu końcowego z wyłonieniem najistotniejszych wniosków na przyszłość....
czytaj dalej...

Profesjonalne analizy statystyczne dla medycyny

Każda firma medyczna czy farmaceutyczna wcześniej czy później napotyka na problem związany z możliwością przetworzenia ogromnej ilości danych pochodzących z prowadzonych przez nie badań klinicznych, epidemiologicznych, obserwacyjnych i edukacyjnych. Badania te są nieodzowną częścią rozwoju tych przedsiębiorstw, wręcz niezbędnym ich elementem, jednak oczywiste jest, że im bardziej firma się rozwija, im więcej badań prowadzi, tym więcej danych trafia do niej do przetworzenia. To może spowodować zbytnie obłożenie działu statystyk i analiz. Odpowiedzią na ten problem jest oferta najlepszych firm badawczych. Zwykło się uważać, że zajmują się one badaniami rynku i opinii, ale to błędne myślenie. Już od wielu lat w ich ofercie można znaleźć obsługę medycznych i farmaceutycznych projektów badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem statystyki medycznej....
czytaj dalej...

Płatne ankiety online

W badaniach rynku i opinii firmy badawcze wykorzystują nie tylko metody jakościowe, jak mystery shopping (tajemniczy klienta), IDI (indywidualne wywiady pogłębione), FGI (zogniskowane wywiady grupowe), czy case studies, ale też ilościowe, jak ankiety telefoniczne CATI, ankiety wspomagane komputerowo CAPI i badania internetowe CAWI. W związku z niskimi kosztami i stosunkowo krótkim czasem realizacji te ostatnie zdobywają coraz większą przewagę nad pozostałymi. Oprócz zalet mają jednak pewien minus – agencja badawcza musi posiadać bardzo dużą sieć respondentów, by efektywnie wykonywać ankiety internetowe. Właśnie dlatego, w celu zachęcenia internautów do wypełniania ankiet są to płatne ankiety....
czytaj dalej...