Skuteczność kolportażu materiałów reklamowych prowadzonego przez przygotowane do tego odpowiednio hostessy, została już dawno temu potwierdzona, wobec czego, na dzień dzisiejszy, w wielu przypadkach jest to jedno z lepszych rozwiązań jeśli chodzi o promocję produktów oraz usług. Rzecz jasna wszystko jest tutaj zależne od tego, co będziemy promować, bowiem niektóre produkty trzeba promować poprzez dystrybucję ulotek na adresy osób, które mogłyby być zainteresowane konkretnym produktem, zaś niektóre są tak powszechne i popularne wśród większości ludzi, iż promocja na stoiskach w supermarketach jest tutaj bardzo skutecznym sposobem reklamy. Wysoką skuteczność posiadają też badania mystery shopping, które pozwalają skontrolować jakość oferowanych usług, oraz poziom obsługi klienta.
Przede wszystkim, w tym przypadku, za efektywność odpowiedzialne są hostessy zajmujące się promowaniem konkretnego produktu oraz przedstawianie klientom jego wszystkich zalet. Chodzi nam o to, iż w przypadku kiedy hostessa będzie odpowiednio wyszkolona i dobrze będzie wywiązywała się ze swoich obowiązków, mamy o wiele większe szanse na poprawną promocję produktu bądź usługi, które to działanie będzie przekładać się bezpośrednio na sprzedaż. Dlatego też, prowadzony przez hostessy kolportaż materiałów reklamowych charakteryzuje się stosunkowo wysokim poziomem efektywności. Musimy tutaj także podkreślić, iż w tym szczególnym przypadku, dzięki dobremu przeszkoleniu hostess, na swoich stanowiskach, możliwe osiąganie o wiele wyższej wydajności reklamy niż w wielu innych przypadkach a to przecież kwestia zdecydowanie najważniejsza.
Oferujemy wynajem personelu na tego typu kampanie promocyjne, oraz generalnie całą, kompleksową ich obsługę. Nasze hostessy są bardzo doświadczone, a przede wszystkim wiedzą w jaki sposób przykuć uwagę klientów, aby zainteresowali się przedmiotem promocji. Nasze ceny nie należą do najwyższych, aczkolwiek szczerze musimy przyznać, iż nie są też najniższe, jednakże oferujemy tutaj specjalne, atrakcyjne zniżki i rabaty dla stałych klientów.
Badania ewaluacyjne to zbiór działań mających na celu poznanie wszystkich procesów zachodzących w ramach danego działania lub obiektu w celu jeszcze lepszego jego zrozumienia, oraz wykorzystywania go do swoich celów biznesowych. Ewaluacja dla biznesu polegać więc będzie przede wszystkim na systematycznym zbieraniu informacji o konkretnych działaniach takich jak na przykład proces decyzyjny w przedsiębiorstwie, w celu doprowadzenia do jego optymalizacji i jeszcze wyższego poziomu efektywności z jednoczesnym zminimalizowaniem ryzyka podejmowanych decyzji biznesowych.
Oczywiście badania ewaluacyjne nie są prowadzone tylko w ramach działalności gospodarczej, bowiem przede wszystkim trzeba powiedzieć, iż jest to standard w zarządzaniu sektorem publicznym w USA i UE, czyli jest wykorzystywana do optymalizowania procesów zachodzących w sferze sektora publicznego. Chodzi tutaj na przykład o interwencje publiczne, jakie prowadzi UE w ramach wyrównywania nierówności ekonomicznych pomiędzy poszczególnymi regionami. W tym projekcie prowadzony jest także podprogram o nazwie POKL (Program Operacyjny Kapitał Ludzki), w ramach którego prowadzona jest osobna ewaluacja 6.1.3, czyli badanie wszystkich procesów w ramach interwencji publicznych na rynku pracy w krajach UE. Trzeba tutaj powiedzieć iż badania ewaluacyjne stanowią tutaj obowiązek każdego urzędu starającego się o dotacje z UE, bowiem w przeciwnym razie z całą pewnością dotacja nie zostanie przyznana. Dzięki zaś wnikliwie prowadzonej ewaluacji większości procesów, można stale poprawiać ich efektywność, co w przypadku finansów publicznych jest niesłychanie istotnym elementem, które nie możemy pod żadnym pozorem bagatelizować.
Badania fokusowe czyli inaczej zogniskowany wywiad grupowy (ang. focus group interview) – metoda badawcza stosowana przede wszystkim w badaniach jakościowych w socjologii, psychologii, badaniach społecznych i marketingowych. Wykorzystywane są do pozyskiwania podstawowych danych, niezbędnych do określenia problematyki badań, oraz do ustanowienia narzędzi wykorzystywanych w badaniach ilościowych, czyli z reguły ankiety lub kwestionariusza do wywiadów prowadzonych w ramach badań.
Wartym uwagi jest tutaj także fakt tego, iż badania fokusowe pozwalają nam na pogłębienie interpretacji uzyskiwanych wyników badań ilościowych. Ponadto w ramach badania fokusowego prowadzone są dyskusje z osobami badanymi o charakterze autonomicznym, dzięki czemu można je wykorzystywać w badaniach zachowań, wzorców i sposobów postrzegania, bez względu na reprezentatywność badanej grupy. Do przeprowadzenia konkretnego badania fokusowego niezbędna będzie nam profesjonalna fokusownia, czyli odpowiednie pomieszczenie w którym możliwe będzie prowadzenie autonomicznych dyskusji, na których przebieg nie będą wpływały żadne zewnętrzne bodźce.
Dzięki tego rodzaju badaniom możemy także poznać na przykład język potoczny charakterystyczny dla danej grupy społecznej, dzięki czemu będziemy mogli o wiele lepiej sformułować przekaz reklamowy dla danej grupy, a co za tym idzie, wykonany na przykład mailing będzie o wiele bardziej skuteczny, niż w przypadku, kiedy przeprowadzimy go bez wstępnie przeprowadzonych badań fokusowych.
Jest to więc bardzo ważny element prowadzenia działań marketingowych, dzięki któremu mogą one być jeszcze bardziej efektywne.
Analiza statystyczna to zbiór odpowiednich obliczeń i działań na danych zebranych w wyniku badań statystycznych, czyli na przykład spisów powszechnych, które pozwalają nam na określenie zmienności konkretnych zjawisk masowych. Można tutaj powiedzieć, iż pierwsze analizy statystyczne były wykorzystywane już w starożytnym Rzymie, bowiem prowadzone spisy powszechne należało tutaj odpowiednio analizować w celu wyciągnięcia wniosków ułatwiających planowanie tak rozległym imperium.
Głównym celem analizy statystycznej jest zdobycie rzetelnej i poprawnej wiedzy na podstawie pozyskanych w różny sposób danych. Musimy także pamiętać o tym, iż zbiór danych nadający się do analizy powinien spełniać określone kryteria. Musi my tutaj pamiętać o tym, aby uzgodnić, jaką wiedzę o badanym zjawisku mają dostarczyć dane, następnie prawidłowo zaplanować całe badanie, a na końcu podsumować zbiór danych z obserwacji, podkreślając tendencje, ale rezygnując ze szczegółów.
Mamy tutaj do czynienia z poszczególnymi działami statystyki, które będą stosowane w konkretnych kolejnych punktach analizy. Wyszczególnić możemy tutaj działy takie jak: statystyka opisowa, metoda reprezentatywna, wnioskowanie statystyczne.
Warto podkreślić, iż analizy statystyczne przydatne są do wielu poważnych działań biznesowych i marketingowych takich jak chociażby prognozowanie sprzedaży czy też email marketing, dzięki czemu możemy powiedzieć, iż analizy statystyczne stanowią bardzo ważny element naszych działań na rzecz wspierania przedsiębiorców w swoich działaniach na rzecz osiągania jeszcze wyższego poziomu efektywności.
Badania rynku mają na celu przede wszystkim określenie zjawisk i procesów zachodzących na rynku, przyczyn ich powstawania i tendencjach panujących dla poszczególnych zjawisk. Chodzi przede wszystkim o to, aby dokładnie określić, czy dane zjawisko na przykład popyt na dany rodzaj produktów czy tez usług, będzie się utrzymywał na dobrym poziomie, będzie spadał, czy też będzie rósł. Przyczyny pojawienia się tego popytu także odgrywają bardzo istotną rolę, bowiem jest to wiedza, która może się okazać niezwykle cenna w przyszłości.
Jeśli ustalimy iż konkretny zespół zjawisk, jest przyczyną pojawienia się popytu na dany produkt, następnym razem, kiedy poprzez badania rynku zaobserwujemy takie zjawiska, będziemy mogli z góry przewidzieć, iż pojawi się popyt na konkretny produkt, co pozwoli nam na wyprzedzenie konkurencji i wyjście naprzeciw potrzebom rynku, które dopiero się pojawią. Jest to swego rodzaju prognozowanie w zakresie zjawisk rynkowych, które pozwala nam na osiągnięcie wyższego poziomu efektywności przedsiębiorstwa a to przecież kwestia zdecydowanie najważniejsza jeśli chodzi o prowadzenie działalności gospodarczej. Bardzo ważna jest tutaj także odpowiednia statystyka prowadzona w ramach badań rynku, abyśmy mogli w miarę precyzyjnie określać konkretne tendencje rynkowe, i przewidywać rozwój najbliższych wydarzeń, co pozwoli nam być o krok do przedsiębiorstw konkurencyjnych. Jednym słowem badania rynku są tutaj bardzo niezbędnym elementem prowadzenia skutecznych działań biznesowych i podejmowania bezpiecznych decyzji z zakresu najważniejszych procesów zachodzących w przedsiębiorstwach.
Oferujemy przeprowadzanie profesjonalnych badań opinii na zlecenie zarówno klientów instytucjonalnych, biznesowych, jak i indywidualnych. Przeprowadzane przez nas badania opinii, charakteryzują się wysokim poziomem jakości i dokładności, wobec czego wyniki jakie osiągamy także należą do bardzo dokładnych, przez co też można bez żadnych obaw zastosować je w procesach decyzyjnych. Menadżerowie firm i korporacji bardzo chętnie sięgają po wyniki naszych badań, bowiem z doświadczenia wiedzą, iż jest to bardzo pożyteczne działanie w celu minimalizacji ryzyka podejmowanych decyzji.
Poza tym że prowadzimy profesjonalne badania opinii oferujemy także profesjonalne prognozowanie sprzedaży towarów i usług w oparciu o najlepsze i sprawdzone już modele prognostyczne. Dzięki prognozom sprzedaży, menadżerowie mogą podejmować lepsze i bardziej przemyślane decyzje jeśli chodzi o inwestycje, bowiem będą wiedzieli jak najprawdopodobniej ukształtują się przyszłe przychody, a co za tym idzie, będą wiedzieli ile mogą wydać na inwestycje. Jednym słowem jest to bardzo pożyteczny zakres działań biznesowych przez co też cieszy się on w ostatnim czasie wysokim poziomem popularności.
Ponadto oferujemy firmom i instytucjom wsparcie z zakresu statystyki, czyli wszelkiego rodzaju badań i analiz statystycznych. Nasza pomoc statystyczna nie ogranicza się tutaj tylko i wyłącznie do przedstawienia odpowiednich zestawień statystycznych, ale doradzamy jednocześnie w jaki sposób wykorzystać przedstawiane informacje w celu osiągnięcia odpowiedniego poziomu efektywności działań biznesowych i podejmowanych decyzji na stopniu najwyższym.
Nasza agencja zajmuje się także tworzeniem baz danych zarówno na potrzeby własne jak i na zlecenie klientów. Tworzymy przede wszystkim bazy medyczne, które w chwili obecnej znajdują się w czołówce pod względem zainteresowania, bowiem stanowią one jedno z podstawowych narzędzi pracy menadżerów w przemyśle farmaceutycznym (tuż obok aplikacji dedykowanych). Tworzymy tutaj profesjonalnie przygotowane bazy lekarzy, aptek oraz ogólne bazy medyczne, których wykorzystanie w przemyśle przynosi przedsiębiorstwom farmaceutycznym spore korzyści jeśli chodzi o zdobywanie nowych klientów, czy też zabezpieczanie rynków sprzedaży swoich produktów.
Przede wszystkim, większość naszych sił idzie w bazy lekarzy które stanowią tutaj podstawę naszej działalności w sektorze bazodanowym. Chodzi o to, iż jest to segment dość szybko się dezaktualizujący wobec czego należy systematycznie zbierać informacje oraz aktualizować te, już posiadane, aby nasi klienci dostawali do rąk tylko i wyłącznie w stu procentach sprawdzone bazy lekarzy których zastosowanie przyniesie ich przedsiębiorstwom odpowiednie, wymierne korzyści. Jeśli mielibyśmy scharakteryzować tworzone przez nas bazy lekarzy, to trzeba powiedzieć, iż są to praktycznie rzecz biorąc zwykłe bazy teleadresowe bowiem zawierają podstawowe w tym zakresie informacje adresowe na temat konkretnych lekarzy, placówek medycznych itp. Dlatego też, bazy danych w tym przypadku możemy rozpatrywać właśnie w takich kategoriach.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty tworzenia baz danych jak i do zakupu gotowych baz danych lekarzy oraz placówek medycznych z podziałem na województwa oraz miasta. Gwarantujemy tutaj bezpłatne aktualizacje baz danych przez okres dwóch lat od daty zakupu.
Wśród wszystkich działań marketingowych jednym z bardziej popularnych i powszechnie stosowanych jest bez wątpienia roznoszenie ulotek reklamowych, bowiem w naszym kraju jednak w dalszym ciągu nie mamy żadnego bardziej skutecznego, alternatywnego sposobu przekazu treści reklamowych. Rzecz jasna tutaj trzeba najpierw bardzo starannie określić grupę docelową odbiorców, aby odpowiednio dopasować treść przekazu reklamowego, w celu podniesienia skuteczności działania marketingowego.
Przede wszystkim można tutaj powiedzieć, iż roznoszenie ulotek, jest pewną z form kolportażu materiałów reklamowych, przy czym w tym przypadku zajmujemy się przede wszystkim dostarczaniem ulotek reklamowych prosto do domów potencjalnych klientów, aczkolwiek możemy tutaj przeprowadzić kolportaż adresowy i bezadresowy. Roznoszenie ulotek jest formą kolportażu bezadresowego stosowaną przede wszystkim w przypadku promowania produktów bardzo powszechnych, lub też całych grup produktów, gdzie mamy duży poziom pewności, iż nie trzeba segregować odbiorców reklamy zaś sam jej koszt nie jest na tyle wysoki w rozumieniu jednostkowym, aby przeprowadzać odpowiednie segregowanie odbiorców reklamy na grupy.
Inna formą kolportażu może być wykorzystanie obiektów handlowych i obsługi stoisk reklamowych przez hostessy co także okazuje się bardzo skuteczną metodą, aczkolwiek tutaj materiały reklamowe z reguły trafiają do osób najbardziej zainteresowanych danym rodzajem produktów, które podeszły do stoiska reklamowego i skorzystały z oferty informacyjnej, która wydała się im bardzo atrakcyjna.
Jednym słowem jest to bardzo dobre działanie marketingowe dzięki któremu możemy osiągnąć dość spory poziom skuteczności przekazu reklamowego a to przecież kwestia stosunkowo istotna.
Warto też tu wspomnieć parę słów o badaniach typu tajemniczy klient. Powodzenie przebiegu realizacji badania Mastery Shopping jest jednak w największym stopniu zależne od jakości pracy audytorów. Bardo ważną kwestię stanowi zatem ich właściwy dobór, uwzględniający specyfikę konkretnej placówki poddawanej badaniu.
Badania marketingowe to według pojęcia encyklopedycznego, proces zbierania obiektywnych i rzetelnych informacji wraz z ich przetwarzaniem, który jest podejmowany w celu zmniejszenia ryzyka podejmowanych przez menadżerów decyzji marketingowych. Pojęcie badania marketingowego jest tutaj o wiele szersze niż na przykład pojęcie badania rynku, które z kolei jest nieco ogólniejsze od pojęcia analizy rynku. Jednym słowem badania marketingowe to przede wszystkim zestaw badań, dzięki którym menadżer przedsiębiorstwa, może pozyskać wiedzę pozwalającą na minimalizację ryzyka podejmowanych przez siebie decyzji.
Podstawowym przedmiotem badań marketingowych są:
badania reklamy (nad treścią przekazu reklamowego oraz nad środkami reklamowymi)
badania produktu (popyt na nowe produkty, akceptacja nowego produktu, badania cech i wartości produktów konkurencyjnych, testy produktów już obecnych w sprzedaży)
badania branży i funkcjonowania firmy (trendy branżowe, badania cen, badania lokalizacji zakładów produkcyjnych i placówek handlowych, analizy rynków zagranicznych, badania rynku pracy, analizy zatrudnienia)
badania sprzedaży i rynku (ocena chłonności i pojemności rynku, analiza udziału poszczególnych firm w rynku, charakterystyka rynku branżowego, analiza sprzedaży)
badania związane z problemami społecznej odpowiedzialności firmy (badania prawnych regulacji reklamy i promocji, analiza problemów ekologicznych)
Bardzo często wykorzystywanym badaniem wchodzącym w skład badań marketingowych będą badania cati czyli komputerowo wspomagane badania telefoniczne>. Są to swego rodzaju sondaże i ankiety kierowane do odpowiednio wybranej grupy docelowej odbiorców, których celem jest uzyskanie odpowiednich informacji na temat ich działań na rynku, ich możliwości nabywczych, oraz zainteresowań. Do tego dochodzą tutaj także gotowe opracowania statystyczne wykonywane przez odpowiednie działy statystyczne, dzięki którym możemy sprawdzić wiele informacji statystycznych dotyczących zjawisk masowych, takich jak zachowanie się dużych grup klientów, których rozpatrywanie w ujęciu innym niż statystyczne nie ma jakiegokolwiek sensu.
Oferujemy profesjonalne wsparcie w zakresie prowadzenia badań marketingowych, w ramach których prowadzimy także badania cati, oraz przygotowujemy odpowiednie opracowania statystyczne. Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszych usług w tym zakresie wszystkie przedsiębiorstwa, które potrzebują solidnego wsparcia dla procesów decyzyjnych w swoich firmach.
Market research to nic innego jak wnikliwe, precyzyjne i wyjątkowo skrupulatne badanie rynku pod praktycznie wszystkimi jego aspektami. Dzięki tego rodzaju badaniom możliwe będzie pozyskanie odpowiedniej wiedzy w zakresie możliwości podjęcia konkretnych działań w celu poprawy wizerunku przedsiębiorstwa na rynku, oraz osiągania jeszcze lepszych wyników sprzedaży produktów oraz usług.
Przede wszystkim jednak trzeba tutaj zdać sobie sprawę z tego iż market research to działanie bardzo istotne, długoterminowe i kosztowne, aczkolwiek przynoszące bardzo wiele korzyści jeśli chodzi o poprawę efektywności działań przedsiębiorstwa, szczególnie w kwestii marketingu i zarządzania. Pozyskujemy tutaj wiedzę na przykład na temat konkretnych działań konkurencji a co za tym idzie, możemy dopracować swoje działania tak, aby odnieść jeszcze wyższy poziom skuteczności przewagę nad konkurencyjnymi produktami oraz usługami, co jest tutaj przecież jednym z bardziej istotnych aspektów prowadzenia działalności na konkurencyjnych rynkach. W trakcie tego rodzaju badania niezbędne do przeprowadzania są wszelkiego rodzaju analizy oraz obliczenia statystyczne dzięki których zastosowaniu market research jest działaniem jeszcze bardziej skutecznym.
Bardzo często jednym z wielu działań prowadzonych w ramach badań rynku – market research, jest profesjonalne badanie cati czyli komputerowo wspomagane badanie telefoniczne>. Całe badanie przebiega za pośrednictwem telefonu poprzez odpowiedni system komputerowy, który sam wybiera respondentów, a co najważniejsze zbiera na bieżąco informacje o udzielanych przez nich odpowiedziach i przedstawia częściowe wyniki. Jest to jedno z lepszych i bardziej efektywnych badań jakie możemy tuta przeprowadzać w ramach market research.
Korzystamy z plików "cookies", aby nasz serwis jak najlepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można jednak w dowolnej chwili zablokować możliwość wykorzystywanie tych plików poprzez
zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Accept
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.